Social Icons

Vicoteka 01





--vicevi--

Priča ti deda Crnogorac unučićima doživljaje iz rata i kaže:
postroje oni nas i kažu - hoćete da vas silujemo ili strijeljamo?
I šta si ti deda izabrao?
Mene su strijeljali!

--vicevi--

Dosao Štef na ispovijed : 
Velečasni zgriješio sam, pokupio sam autostopisticu,
ona se pocela migoljiti 
i maziti me po nozi, 
ja nabijem gas i odvezem je njenoj kući.
- Pa gdje si sagriješio?
- U mislima, sveti oče.
- U redu, sad otiđi doma i za pokoru popij tri kante vode.
- Ali oče tko jos pije toliku vodu za pokoru?
- Vol, dragi Štef, vol.

--vicevi--

Dođe Jaran kod doktora i kaže:
Doktore ja jako kašljem i teško dišem
Dal pušite ?
Pušim,ali ne pomaže!

--vicevi--

Kućna pomoćnica zatraži povišicu. 
Gazdarica se jako razljuti i upita:
- “Pa dobro, Marija, reci razlog zašto misliš da si zaslužila povišicu?”
Marija odgovori:
- “Nije jedan, nego su tri razloga”.
Gazdarica:
- “Dobro, pa reci mi prvi.”
Marija:
- “Prvi razlog što trazim povišicu je jer ja bolje peglam nego Vi.”
Gazdarica:
- “Tko to kaže?”
Marija:
- “To kaže Vaš muž.”
Gazdarica:
- “A koji je drugi razlog?”
Marija:
- “Zato što bolje kuham nego Vi.”
Gazdarica:
- “Nemoj mi reći ponovno da to kaže moj muž?”
Marija:
- “Upravo tako, to kaže Vaš muž.”
Gazdarica:
- “A koji ti je treći razlog?”
Marija:
- “Treći razlog je što sam bolja ljubavnica nego Vi.”
Gazdarica (sada sva crvena u licu):
- “Nemoj mi reći da to opet kaže moj muž?”
Marija:
- “Ne, gospođo, to kaže Vaš vrtlar.”
Gazdarica:
- “Koliku želiš povišicu?”

--vicevi--

Pita učiteljica đake:
- Znate li kako ste došli na svijet?
- Donela me roda - kaže jedna djevojčica
- Mene je tetka poslala iz Amerike - kaže druga...
...i tako svi redom, te u kupusu, te roda a na kraju dođe red i na malog cigu:
- 'Bem li ga učiteljice, mi smo toliko siromašni da nas tata pravi sam!

--vicevi--


--vicevi--





  • Vic do vica - *-- Vicevi --* Kaže učiteljica: Perice, juče opet nisi bio u školi! Baka mi je bolesna! Svaki put kada izostaneš iz škole, tebi je baka bolesna. Ne vjer...

Popularni postovi u zadnjih sedam dana